Forbered din kommunikation For vækst

Som den amerikanske økonomi fremgår af recession, mange virksomheder nu fornyet undersøgelse deres marketing materialer og at indse, at deres kommunikation er forældede, dårligt forberedt for tilbagegivelse af et robust, konkurrencedygtig, voksende økonomiske miljø. Strategier udvikles for at overleve hårde tider er ofte forkert dem for profiterer i gode tider.
Her er fem strategier for at sikre, at din markedsføring er fuldt forberedt til det økonomiske opsving:
Fremme den mest optimistiske tone muligt. Nu er det tid til at skjule din styrke eller for at bevare din energi – Vis din industrien lederskab ved at fremme en tone af fed optimisme i hver skriftligt arbejde, der repræsenterer din virksomhed. Hvert et ord i hver sætning bør omhyggeligt udformet for at projekt den gode nyhed, at din virksomhed klarer sig godt, vokser stærkt og står klar til at bære dine kunders tillid til nye højder i det kommende år. Der er simpelthen ikke plads til tvivl eller endog neutralitet i de ord, der repræsenterer dig til verden.
Stress vækst, ikke overleve. Virksomheden overlevede recessionen – klappe dig selv på ryggen, men ikke i offentligheden. Nogle virksomheder begynder en økonomisk genopretning af blot minde gamle kunder, at de stadig eksisterer; ikke være en af dem. I stedet vise, hvordan din virksomhed voksede, udviklet og forbedret i de seneste år – og nu leverer mere værdi til dine kunder end nogensinde. I kommunikation, at nævne den økonomiske afmatning, ikke benægte fakta, men fremlægge dem som historiske muligheder for din virksomhed i stedet for prøvelser at være overlevede.
Stress fordele, ikke omkostninger. En nedadgående økonomi naturligt tvinger virksomheder til priskrige, og kunder forbinder instinktivt pris flænge med en nede økonomi og en faldende selskab. Analysere din markedsføring, tage til efterretning af ethvert aspekt som løfter lavere omkostninger end dine konkurrenter, og erstatte så mange som muligt med kampagner af din største positive service ydelser. Når den voksende økonomi giver mulighed for en pris opsving, skal der ikke være hæmmet af markedsføring, som lover nedadgående priser.
Huske, hvem dine venner er – og hvorfor. Din kerne aftager nedrig er grunden til du er stadig i erhvervslivet. Tag et øjeblik og takke dem for deres fortsatte protektion. Tage særlig note af grundene til, hvorfor din mest loyale kunder stå ved dig, gennem gode og dårlige tider. Spørg dem, hvis nødvendigt. Når økonomien skifter gear, har du mulighed for at opdage meget indbringende fakta om dit marked, der kan gå ubemærket hen i både kriser og udvidelser. Lær fakta og koncentrere dine meddelelser korrekt.
Endelig vil komme tilbage til basics. Nu er det tid til at tage et godt kig på din virksomhed, i lyset af langsigtede mål og din oprindelige grunde for at være i erhvervslivet. Støv fra din forretningsplan, genindlæse din mission statement og evaluere din kerne kommunikation med hensyn til de grundlæggende principper, der udgør firmaet; Brug din markedsføring at ikke kun bringe i nye forretninger, men at også inspirere din virksomhed til at vokse store i den vision, der gav fødsel til det i første omgang.
Din skriftlige meddelelser er medvirkende til at bringe virksomhedens vision i verden; det kommende år vil bringe stor mulighed til de virksomheder, der er parat til at drage fordel af den.
Som økonomien skifter gear fra recession til udvidelse, så sørg for din markedsføring gør så godt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.