Vokse din virksomhed ved at tilføje stikning strøm til dine beslutninger

Voksende din virksomhed ved at tilføje mere stikning strøm til dine beslutninger
Hvis du er ligesom mig, bringer et nyt år drømme for en frisk start for din lille virksomhed. Forhåbninger vrimler for det nye år. Men på bagsiden af dit sind, kan du huske din seneste beslutninger. Beslutninger, der blev opslugt i bus-jeg-ness i det daglige liv. I februar, har du allerede flyttet på, med januars beslutninger kun en vag hukommelsen.
Her er en hurtig og nem måde at udvikle din forretning ved at gøre din virksomhed resolutioner vare længere end slutningen af januar! Gøre din resolutioner fra et kunde synspunkt. Ved at fokusere på din kundes interesse, giver du et nyt formål til din business resolutioner. Du giver din beslutninger mere stikning magt og større mulighed for at vokse din virksomhed!
Trin 1 – gå med kunden vindere
“Gå med vindere.” Opret en liste over ti kunde succeser du havde i 2004. Disse kunne være kundesalg på et bestemt produkt; bly generation udfald. sælgende model udfald. kunde følge op processer; forskellige produkt eller servicetilbud. Disse vindere kunne være en mere kunde venligt websted eller en intern proces, der gjorde det lettere for kunderne at købe eller købe oftere fra dig.
Hvis du har problemer med at identificere disse kunder vindere, fokus på områder, hvor kunder nice kommentarer om din virksomhed; steder hvor de sang deres roser; aktiviteter eller områder, hvor kunder hvor glad med din virksomhed indsats.
Nu tage tre af disse vindere og gøre dem igen i 2005. De var kunde vindere i 2004; Du kan gøre disse vindere igen i 2005. Oprette en simpel plan. Planen bør omfatte hvad du skal gøre, hvordan du vil gøre det og Hvornår er du gonna gøre det. Nedskrive det og sende det, hvor du kan se det hver dag.
Trin to – Drop kunde tabere
Alle virksomheder har tabere. Du har tabere. Hvad er kunde-relaterede aktiviteter, der koster dig penge, tabt tid eller tabt produktiv energi i 2004? Lav en liste over ti kunde tabere.
Du kan finde din tabere i de samme områder hvor du har fundet kunde vindere. Disse kunne være områder af produkter eller tjenester, lead-generering, salg modeller, kunder opfølgning. De kunne være enten interne eller eksterne aktiviteter, der ikke var kunde succeser.
Droppe tabere er svært. Du kan have hellige køer du er bange for at droppe. Hvis du har brug for mod til at droppe en taber, Husk din kunde perspektiv. Hvis det ikke var en vinder for dem, hvorfor du ønsker at holde det? Desuden, hvis du ikke fjerne taberne fra din virksomhed, der bliver ikke plads til flere vindere.
Hvis du er usikker på hvad taberne til at falde, så spørg dig selv, hvad er din største kundeklager? Hvor gav de udtryk for skuffelser?
Hvor de siger, du kunne gøre det bedre?
Som den proces, du brugte til vinderne, vælge din top tre kunde tabere og planlægger at fjerne eller mindske disse tabere i 2005. Oprette en simpel plan. Planen bør omfatte hvad du skal gøre, hvordan du vil gøre det og Hvornår er du gonna gøre det. Nedskrive det og sende det, hvor du kan se det hver dag.
Trin tre–én kunde Innovation
Små virksomheder står over for faren for at gøre lige, hvad du gjorde sidste år eller laver gør alle de andre virksomheder i din branche. Dette er en form for incest. Over tid, Dette svækker din “business lager” og gør ondt din vækst.
Lige som du har brug at strække din fysiske muskler, (du kender den opløsning, du gjorde om at gå til gymnastik tre gange om ugen), du har brug at strække din business muskler, hvis du ønsker at vokse og udvikle.
Vælge et område, der vil strække din virksomhed. Dette kunne være en finansiel stræk, en tid eller energi strækning. Du kan oprette et nyt produkt, forbedrer en vare eller tjenesteydelse eller give nye operationelle procedurer, der gør det lettere for kunderne at købe.
Hvis du har svært ved at beslutte hvad de skal gøre, tage din nøgle fra dine kunder. Hvad innovation løser en kundes udbytte? Ved hjælp af kundefordele som dine kriterier for en innovation, vil du udvikle din forretning i den rigtige retning.
Nu oprette en plan. Hvad du gonna innovative, hvor du vil få det gennemført, og Hvornår vil de gøre det? Nedskrive det og sende det, hvor du kan se det hver dag.
Konklusion
Ser man på sidste års business vindere og tabere fra kundens perspektiv vil give dig mere stikning magt med din 2005 resolutioner. Du begynder at indse disse beslutninger ikke er nogle interne aftale du lavet i dit hoved–med dig selv. Opløsninger bliver en forpligtelse til dine kunder. Hver dag skal du reagere på din kunde forpligtelser. Fuldføre denne opgave og finde hvordan din business resolutioner holde længe efter januar og hvordan de vokser din virksomhed!
Gratis hjælp til at udvikle din forretning
Interesseret i at komme ud af den lille virksomhed karrusel som fører ikke hvor? Kalde min toll gratis nummer 1-877-714-5500 og lytte til en pre-indspillet besked om en gratis rapport, som vil skubbe din forretning til det næste niveau. Det er et gratis opkald, en gratis rapport, ingen salgstale, så kalder nogen tid. 1-877-714-5500.
Copyright Al Hanzal, 2004. Alle rettigheder forbeholdes
Hanzal Enterprises, Inc.
4191 granit retten
Eagan, Minnesota 55123
651-485-3340

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.